Mittwoch, 2. September 2009

die Marktlücke in der Schweiz?

haiaiai, sorry lüt weni no so kenner fötteli druf ta han :( leider isch mini kamera bim täschli verlust uf de strecki blibe, si isch kaput :( so hoffe bis i 2 wuche heigi de a neui kuft. will i ha hüt ächt eppis witzigs gseh, woni devor no nie gseh ha, si so 2 lüt cho, wo üser hünn gwäsche hei :imne ahänger, i däm ahänger heisi a badwanna, si näh wasser vom huus u wäsche nai d hündleni :) mit schampoo und condischener so witzig i hane zueguget, si o hölle offe gsi, aber as het mi grad schad düecht hani ke kamera debi, si hei gfragt obs de das ide schwiz nid o gäbi..
naja villecht gittes das aber i ha mau gsit nei, wüu i ha das no nie devor gseh :D
nai het de eint gsit, weni id schwiz zrug gangi sig das die marktlücke schlecht hinn... isch ächt lustig gsi :)

mittlerwile hani mir as links fahre gwahnet, u as isch o nümme so komisch wie am afang, i ha ging de gurt uf de lätze site wele näh u ha o ging uf de fautsche site wele istige, aber jitz gites veiechli :D

brrr di letste 2 nächt si tou chaud gsi, i ha a zuesätzlichi dechi brucht, hätt nid deicht dases so chaut cha wärde hie in Australie, eh ja item :D jitz chund ja de früeling u nai de summer, u nai isch vertig vo jammere es sig chaud

as tuet mir leid, i muess mir abgwahne nach jedem satz as smilie z mache... weiss onid wenn woni mir das agwahnet han aber jitz hanis bemerkt.

i hoffe ir schwiz louft aus wie bishär :) i bi zwar chli meh aus a wucha da aber as chund mir scho höölle lang vor ha aber immer no ke heimweh, u i weis nid ob das jitz guet oder schlächt isch

cya Sandra

1 Kommentar: